ozlemkyahan 20 haftalık gebeyim elimde cam kırıldı baya derin ve uyuşturulup dikiş atıldı gebeliğe herhangi bir sıkıntısı olurmu bilen var mı lütfen cevap verin
Noyimommy ozlemkyahan lokal anestezi kullanılabiliyor diye biliyorum çünkü dişim çekilicekti doktorum lokal anestezi yapılabilir dedi
Alya05 ozlemkyahan doktorlar bizden daha iyi bilirler gereken neyse o yapılmıştır zarar verseydi ona göre bişiler yapacaklardı bebeği riske atmazlar
ozlemkyahan Noyimommy ya bilmiyorum ki söyledim bastıra bastıra hamile olduğumu bişey olmaz dediler ama uyuştrdukları için tedirgin oldum bebeğe bi zararı olurmuki diye
Noyimommy ozlemkyahan hiç bişey olmaz şöyle düşünün sezeryan yaparken bütün vücuda anestezi veriyolar zararı olsa o zaman da yapmazlar içini ferah tut
Ssc2 Bebeğe zararı olmaz dozu çok az verilen anesteziğin ama antibiyotik yazılmıştır onu kullanın enfeksiyon kapmasın o daha önemli
ozlemkyahan Ssc2 evet yarın kendi doktoruma sorup ilaçlara başlıycam teşekkür ederim bebeğe biley olacak diye korktum Allah korusun