Rose_07
Ben özel prinayoloji takipliydim doktorum ayda bir cagiriyordu ilçeden gidiyordum senin bana gelmem bile seni yorar diyordu serklajdan sonra hiç alttan bakmadı mesela hep karnımdan baktı kötü kokulu renkli akıntı olmadığı sürece test filan istemiyorlar bende hiç crp filan baktirmadim o konuda rahat olun siz takip edin kendinizi bol bol su iç 2,5-3 litre iç camasirini 2-3 sefer değiştir demişti okadar banada hep şey geliyordu bebekle ilgili olan ciddi problemlerle ilgileniyorlar heralde benim problemim çok daha basit sıradan onlarin gözünde ki ben 13. Haftada serklaj oldum hep yatarak geçirdim gebeligimi annem babam eşim baktılar doktora arabada yatarak gidiyordum servikal yetmezlik için yapılan en büyük girişim dikişmis zaten özel böyleyse devleti dusunemedim zaten canınızı sıkmayın hiç iyi bir kadın dogumcu bulun bol bol dinlenin hijyene dikkat edin Allah bebeğinize sağlıkla kavustursun 💐