Momm2bee benim ki totalis miydi bilmiyorum ama teşhiş konulduktan sonra yukarı çıkar diye bekledim ama çıkmadı mecburen sezaryan oldum. Kanama riski her zaman oluyor o yüzden kendinizi çok yormayın ağır kaldırmayın fazla yürümeyin yani doktorum bana öyle demişti. Ama ben 37+2 de fazla kanamadan acil doğuma alındım. Bebeğim çok şükür sağlıklı bir şekilde doğdu kilosu boyu iyidi çok şükür o yüzden küveze girmedi.