Birrrcan
guleryenen
Kalp seklinde rahim + rahimde perde var bende. İlk bebeğimi 38+2 de tam 36 haftaya uyumlu dünyaya getirdim. Şu an 1 buçuk yaşında bin şükür çok sağlıklı. Kanamalarla ve erken savcılarla geçen bir gebelikti ama nihayeti güzel oldu.
Şimdi 2. Gebeligim 24 hafta olduk, drlarin söylediğine gore tam takip ediyor haftasini, kanama yok sanci bazen oluyor ama adaları çok yakın olduğu için normal elbette. Hiçbir doktor da (perinatoloji dahil) bu gebeligim hakkında olumsuz konuşmadı. Çok şükür bin şükür iyi gidiyor inşallah sağlıkla vaktinde kucağımıza alırız yine.
Doktorlar yasanabilecekleri söylüyor aslında, ne rahim şeklim değişti ne perde ortadan kayboldu ama iki bambaşka gebelik geçiriyorum. Aynı annede bile farklı süreçler izlenebiliyormus 😊 Demem o ki gönlünüzü ferah tutun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz