kubrasurucu0263 Hem evde hemde kan sonucun pozitif çıktı son adet tarihine göre 5 hafta altı günlük hamileyim ama bir anda bu ıslaklık hissettim tuvalete gittim iç çamaşırın kanli avuç içi kadar leke uzandım sırt üstü düşük mu yapıyorum aceba lütfen yardım edin
aprilbaby kubrasurucu0263 acile gidin orda kanamanın nerde olduğuna bakarlar ilaç verirler bende de oldu ilaç kullandım dikkat edin
-mavim- kubrasurucu0263 6. Ve 7. Haftamda oldu sonra geçti. İnşallah daha olmaz suan 8. Haftadayım. Kanama alanı yok siz bi acile gidin kanama alanı var mı baktırn
kubrasurucu0263 beriii47_ doktorumla konuştum yarın randevum vardı zaten telaslanma yarın gel bakarız dedi
hilalyesil Eğer pembemsi ve hafif bir kanama değilse doktora gözük bence 🙂 benimde başıma geldi yerleşme kanaması dediler en azından içim rahatladı. Sanırım önemli olan kanamanın hafif gelmesi
kubrasurucu0263 hilalyesil ondan sonra bi daha gittim tuvalete peşinde herhangi bi lekelenme yok ama oturunca oldu biraz kanamam
nursenasu27 kubrasurucu0263 yerleşme kanaması lekesi vs deniliyor bende de olmuştu 6 haftalıkken acile gittim progestron vermişti eğer hastane yakınsa bence gidin şimdi yarını beklemeyin bi kadın doğum aciline gitmenizi tavsiye ediyorum ihmale gelmez zaman geçirtmemek lazım bence
bilgis kubrasurucu0263 hiçbir kanama hafife alınmamalı bende çok şükür hiç olmadı olsa hemen koşarak giderim rabbim şifa versin inşallah
selimemelek1625 Kızlar bende 7+5 deyim henüz kan vs birşey gelmedi normaldir demi 19 aralıkta randevum var kasık ve bel agrım var hafif hafif
Maviss87 kubrasurucu0263 yerleşme kanaması olabilir başka bir ağrı fln yoksa Rabbim size bağışlasın 🙏
efnanmoms kubrasurucu0263 düşükte olabilir progestron kullanıp gecebilecek bi kanamada olabilir doktora git direk
kubrasurucu0263 efnanmoms kimyasal gebelikmiş zaten sağlıklı bi gebeliknolmadigi için normal adet olmaya başlamıştım doktorum öyle söyledi