yarensalman 27 haftalık gebeyim dün akşamdan beri karın sertleşmesi ve karın ağrısı yaşıyorum normal mi tam göbek üstü ağrıyor tecrübeli anneler bakabilir misiniz
yarensalman Es07 Dün akşamdan beri var bebek tekme atıyor ara ara sıkıntı yok ama bilemedim şimdi duş aldım uzandım yatmaya çalışıyorum