Kızlar bugun 39+3 oldu bebiş. Bundan 10/15 gün öncesinde çatı muayenesi oldum 1 cm açıklık var demişti doktorum. Geçen hafta carsamba günü de mukussu yapıda seffaf bir akıntım geldi nişan diye düşünüyorum ama bazıları kanlı veya kahverengi lekelenme gibi oluyor nişan demiş cok bilemedim. Dün doktora gittim ½ cm acıklık vardır suanda dedi kasılmaları takip et dedi haftaya tekrar kontrol yapacak bakalım. Nst de sancım cıkmıyor cok fazla
Suanda belde ağrı hissediyorum göbek kısmında bebek toparlanınca kasılma saydım 50 saniye sürdü 20 dakika sonra tekrar aynı sekilde kasıldı sertleşti göbeğim 30 saniye sürdü oda . Dogum ne zaman baslar acaba bunlar hazırlık sancıları mı ?