zynptstn Hangilerini yaptırdınız yada yaptırmadıklarınız var mı ? Fetal, ikili tarama, şeker, tetenoz vs bunlar varmış sanırım. Zorunlu mu yoksa biz mi karar veriyoruz ? Bu konuda bilgiye ihtiyacım var kızlar tecrübelerinizi paylaşın lütfen 🙏 Şuan benim 6+5
Yazmelegi_ zynptstn sizin kararinizla olan şeyler. Mesela ben 2 li tarama vs yaptirmadim. Doktorum bunlari onerdi yaptirdim Seker yüklemesi Tetanoz Detaylı ultrason yaptırdım.
ylnydgd zynptstn Fetal yaptırdım. İkili üçlü teste gerek kalmıyor fetal yapılınca. Ücretli bir test. 20 ve 25. Haftada tetanoz oldum. 21. Haftada detaylı ultrason, 24. Haftada şeker yüklemesi
zynptstn Leontiine fetal dna sanırım pahalıymış öyle dediler bana ama tam detaylı gösteriyormuş öyle değil mi
zynptstn ylnydgd hepsini yaptırmışsın sende anladım bazıları TikTokda gördüm şekerden sonr kötü oldum fetal dna pahalı işte yok detaylı ultrason da görünüyor falan diyenler var.
Leontiine zynptstn evet ücreti biraz pahalı ama 80’e yakın hastalığa bakılıyor ikili taramada sadece 3 hastalığa bakıyorlar ve ikili taramada yanılma payı yüksek