[silindi] Sanada çok geçmiş olsun canım benim🙏🏻 aynı dönem olmuşuz 😔 Benim hastaneden çıktıktan sonra 1 damla bile lekelenmem olmadı çok şaşırdım çünkü ilk kürtajımda 1 hafta leke leke gelmişti. Evde koşu bandı var, kafam dağılsın diye 4 gündür orta tempoda yürüyüş yapıyordum o etkilemiş olabilir mi acaba 🤔