[silindi]
Merhabalar benimde ilk gebeliğimde kanamam oldu ama dediğiniz gibi doktorlar anlayamadı ve 18+5te bebeğimi malesef kaybetmiştim, sonrasında ikinci gebeliğimde daha donanımlı bir doktorla tanıştım orda devam ettim ve bende serviks kısalığı(rahim ağzı yetmezliği) olduğunu ortaya çıkardı. İkinci gebeliğimi dikkatli bir şekilde yatarak geçirdim ve bebeğime sağlıkla kavuştum şükür 🙏🏻 sizede tavsiyem bir sonraki gebeliğinizde rahim ağzı ölçümü isteyin mutlaka özellikle 14 haftadan(kese büyümeye başladıktan) sonra umarım işinize yarar🙏🏻