Kızlar selam💗 Gebeliğimin ilk 4 ayında aşırı uyku hali,yorgunluk ve duygusallık oluyordu bende sonrasında geçti ama şimdi 27 haftalık gebeyim bu yan etkiler tekrardan geldi tüm enerjim bitti sürekli uykum geliyor ve aşırı duygusalım var mı benim gibi olanlar nasıl geçiyor 3.trimester sizde durumlar nasıl?