Olur olur bacım daha neler neler olur 😂 şaka bi yana içiniz rahat etmezse doktora görünün ben de korkup gidiyordum 🙈 ilk aylar zor dediler ikinci trimester balayı dediler bende balayı malayı olmadı da ilk gebelikse hele bitti diyon yenisi eklenince şaşırıyon zor işler ama çok güzel sağlıkla gelsinler