demetov Kızlar bugün muayene olduk bebiş iyi minyonluk devam 2375 gram olmuş. Sizlerin nasıl. Artık kilo alımı azalıyo diye biliyorum o canımı sıkıyo
Fulyaaa1 demetov sağlıkla gelsinler inşallah bizde 36+2 yiz cuma gideceğim bakalım bizim minik ne kadar oldu 🙂🌸
usenmedimyaptimbirvelet demetov Artık kilo alımı azalıyo diye biliyorum o canımı sıkıyo tam tersi. En hızlı kilo aldığı zamanlar son haftalardır
foodeng34 demetov 35+4 üm ben de. Cuma gidicem doktora. Bundan sonra daha hızlı kilo alıyor bebişler diye biliyorum ben. İçinizi ferah tutun
XMirageX Benim de 35+2 de 2300 dü. Yarın tekrar kontrolüm var 36+2 oluyor. İnşallah kilo alabilmiştir.
1Nihan Bende 35+3 ün pazartesi gitmiştim 2300 dedi kilosuna ama normal de dedi her bebek tosun olacak değil dedi kızımda 2885 doğdu zaten demekki biraz da genetik artık haftada 1 gidicem bakalım ne dicek haftaya ama eğer bi problem yoksa kilo iyi bence de
demetov 1Nihan ben de artık haftada 1 gidicem bana da dedi ki minyon ama hep bu şekildeydi kilo alımı durmadıkça sıkıntı yokmuş. O yüzden 40 ta doğmasını istiyorum 🙏🏻 normal doğum olcağı için aklım kalıyo
demetov usenmedimyaptimbirvelet 32-36 arası çok 36-49 arası daha az kilo alıyolarmış doktor söylemedi ama chatgpt ile karşılaştırınca öyle yazıyodu
1Nihan demetov ben de dün rahatsızlandım bugün gittim doktora 2630 olmuş hiç kafanı takma 2500 üstü normal sağlık sorunu yoksa heleki normal düşünüyorsan 3 üstü zaten zor olur 😁 ben kızımı 2885 zor doğurdum vallahi normalle 3 üstü olsa ne yapardım bilmem 🤣
sanane00 1Nihan bana 3500 diyordu dr kızım 2500 gram doğdu 37 haftada ama maşallah çok sağlıklı doğdu
1Nihan sanane00 ebet malesef bazen ölçümlerde hata olabiliyor ama önemli olan sağlıklı olmasa maşallah bebişkoya da