Anasinincani Şubat ayında çekildiğim check up sonucu tamamen tesadüfi olarak göğüsümün birinde 5*3,5 mm düzgün kontürlü homojen hipoekoik solist kitle çıkmıştı emara girdim ilaçlı çok şükür boyanma olmadı ve temiz geldi doktorum sadece takip önerdi 6 ayda bir takipe gidiyorum şuan hamileyim en son Eylül ayında gittim raporuma bening kitle lezyon brads 3 yazmışlar ablamda 17 yıldır var muhtemelen benimki ilk çocuğumda başıma gelen mastitten kaynaklı olduğunu söyledi belki bunda emzirmeyle kaybolada bilirmiş ama takip altında olmak her zaman iyidir korkmayın her kitle kötü diye birşey yok içinizi ferah tutun benim şubatta bir yıl olucak ara ara tabiki ağrı da yapıyor koluma göğüsüme ama takip altındayım dediğim gibi her hangi bir olumsuzlukta hemen müdahale ederler ama ben de çok korkmuştum şuan korkmuyorum içim rahat inşallah sizinde güzel sonuçlarınız olur 🤲🏻