queenofrose Merhaba hanımlar Büyük kızımın ismi Dolunay Hamileyim ve bir prenses daha bekliyoruz. 🍓 Ama isim bulmak çok zor. Bi kaç seçenek var. Ayda, serenay, selenay, gökçe.. Uzuyor gidiyor liste. Önerisi olan var mı?
queenofrose deletedmom43191 Neri5 yeni nesilin çok değişik isimlerinden olmasın diyordum ama. Düşecegiz batağa sanırım ☺
Aysunays queenofrose bu saydıklarınızdan Serenay güzel. Selen ismini de çok severim ama sade Selen daha güzel
Meral_56 queenofrose Bence Ayda ve Selen isimleri çok güzel. Elay / ilay / umay da olabilir uyumlu. Ama Seren tek başına anlamlı bir isim değil. Yanına ay gelince anlam kazanmış olabilir ben olsam yukarıdaki isimlerden birini tercih ederdim