cansu3755 evet canım bende vardı. Hatta bi ara kesenin çok yakınına gelmişti ve büyümüştü. Doktorum progestan verdi fitil olarak sabah akşam kullanmıştım. Sana tavsiyem; ilacı kullan (muhtemelen sana da vermiştir), tuvalet ve yemek yeme haricinde çok ayağa kalma. Sadece uzanmaktan insan bunalıyor ara ara evin içinde bi yürü ama çok yorulmadan yavaş yavaş. En önemlisi de kahverengi lekelenme yaşadığın zaman endişelenip hemen acile ya da doktoruna gitme. Çünkü onlar alttan muayene ediyor kanama miktarına bakıyor ve aktif kanama alanı görünmüyor ilacı kullan diyip gönderiyorlar çünkü yapacakları başka bişey yok. Sonrasında alttan muayene ettikleri için tekrar kanama oluyor malesef bu yüzden diyorum. Kanama kırmızı ve çok değilse gitmenin sana hiçbir faydası olmayacak. Dua edip elinden gelen tedbiri aldıktan sonra Allah’ın izniyle hbirşey olmaz. Benim kızım şimdi 2 yaşında elhamdülillah