makbule2025 bana kesin demedi ama erkek gibi dedi bende bugün ikili tarama testine girdim bu arada 11 haftalık henüz 16 haftalıkken tekrar gel dedi belki o zaman daha ney belli olur ablam da bana da ilk başta erkek gibi demişti ama kızım oldu diyor ne yalan söyliyim kızım da yok oğlum da ikisi de başım gözüm üstüne sağlıklı olsun ama bi tık gönlüm kıza kayıyor 😂