Seyda-06 Sevl çok şirin duruyor onlar ya bayılıyorum o minik ellerde görmeye kızım olsaydı bende alcaktım çok hevesliydim 🤗🤗
Gamzeee__ Sevl olur olur bebis zaten minicik oluyor düşünceliymiş kaynanan Saolsun 4 yaşındayız daha görmeye gelmedi🤣🤣
momyy280_ Sevl benimki de aldı bana da küçük geliyor ama zaten minicik doğuyorlar güle güle güzel günlerde kullansınlar ♥️
Sevl Gamzeee__ sağolsun isimli künye alıcaktı ama işçilik çok giriyor bebek ajda al dedim almış sağolsun
Gamzeee__ Sevl çok iyi olmuş isimli bizim var küçükken çok kısa kullandık köşeleri hep çiziyordu Ajda daha mantıklı olmuş güle güle kullansın prenses 🥰
Eliffbaby Sevl canım benim kızıma da abim aldı biraz büyük geliyor ama ben koluna taktıktan sonra kıyafetine çengelli iğneyle sabitliyorum hem sağlam oluyor hem takabiliyor bu sayede
jalepone Sevl vay ne kaynanalar var ya kuzu yazma böyle nazar değer valla kaynanan da gözümüz kalıyor 😂