Es07 Gebeliğin başında iyiydi Son 3 aydır 20 kez kan verdim Demirim 5 e kadar düşmüş Bu durumu yaşayanlar var mı? Ferosanol içmeye başladım Uykum var yorgunum gözümü açamıyorum Tahmin etmiştim D vitamini de kullanıyorum
3boysmom Es07 ilk doğumumda 5di kan serumu aldım sezeryan olacağım için. ikinci doğumumda solgar kan ilacı kullandım kanım hiç düşmedi çok şükür. ikiz olduğu halde ferro bende pek işe yaramamıştı ya🥲 kansızlık cok halsizlik yapar cidden balım