bsbsbsbs ben ilk gebeliğimde ovulasyon kullanmadım gün aşırı ilişki yaşadık ama düzensiz ilişki olduğu ay hamile kaldım 😅😅 şimdi 2. Ye hamileyim 2 ay ovulasyon kullandım yumurtlama günlerini değerlendirdim olmadı hamile kaldığım ay yine ovulasyon kullandım ama düzenli kullanmamıştım o ay hamile kaldım yine bence yani bazen olacağı varsa oluyor 😅😅😅