Varmı sizce
ozlemgr silik çizgi canım var gibi 🙏
ozlemgr çizgi görünüyor canım var gibi
ozlemgr var gözkyor cnm aynı benimde testim böyle cıktı sonra reğl oldum inş sende vardr
ozlemgr evet cok kucuk var
Bende böyle öğrenmiştim canım var inşallah 🥳
Bende görüyorumm var ama çok yeni 2 gün sonra tekrarlayın 🥰
ozlemgr bu sabah testim böyle çıktı kan verdim beta15 çıktı bence var canım🥹🙏🏻