RabiaMm yok bi sıkıntı olmaz allahın izniyle zaten sen doktoruna yıne sıkıntını soylersın o aksi bi durum olur deeese zaten normal dogum yapamayız der ama sanmıyorum kafana takma bence aynı seyı senın gibi bende ılk gebelıgımde düşünmüştüm doktorum HIÇ bir sıkıntı olmaz demıstı olmadıda çok şükür ben Suan 3. Hamılelıgımdeyım ınsallah olursa yıne normal yapmayı düşünüyorum