Kızlar merhaba 10 haftalık gebeyim bundan önce 2 normal doğumum oldu.Bu gebeliğimde sürekli kanama ve düşük riskim var normal adet kırmızısı renginde kanama dün bayağı yoğunlaştı acile gittik sorun yok dedi ama ben sürekli diken üzerindeyim. Bugün akşam üzeri de pıhtılı gelmeye başladı bu durum başına gelen oldu mu 2 yavrumda da böyle birşey yaşamadım hamd olsun, cevaplarsanız çok sevinirim :(