kızlar selam. 5 haftalık hamileyim. 10 gün önce doktora gittim keseyi gördük ama aşşşırı küçüktü ben görünmesine zaten çok şaşırmıştım. Doktor cihazın çok iyi ve yeni olduğunu keseyi gördüğüm için şanslı olduğumu söyledi. Neyse 10 gün geçti ben tekrar kontrole gittim. Keseyi bu kez çok net gördük. Fotoğraf eklicem. Ama doktorum keseyi ölçmedi. Ablam falan çok şaşırdı ölçmesi lazımdı dedi. Özele gidiyorum bir de yani neden Böyle yaptı anlamadım. Acaba küçük diye mi? Ama yani kese eşşek kadar görülüyor ölçülebilirdi. Bana bi akıl verin ölçmeli miydi?
