Tüp bebek tedavisi görüyorum
18 kasımda transfer yapıldı
25 kasımda hcg 52
27 kasımda hcg 77
29 Kasım hcg 145
3 Aralık hcg 445
9 Aralık hcg 1694 çıktı
Hcg artışı yavaş ama 8 aralıkta 4mm kese gördük
Hiç bu durumu yaşayan var mı sonucu nasıl oldu?
İlk transferimde olduğu için çok korkuyorum