Pteacher3 Bu tamamen kader işi ablam 6-7 dk içinde doğurdu. 3 doğumu da aşırı kolay ve rahat geçti.
Yakın zamanda kuzenim vajinal doğum yaptı çok fazla dikiş atıldı çok zorlandı.
Yani kimse kolay-zor diyemez
Aynı şekilde bende sezaryen oldum çok zor geçti ama bazıları çok kolay atlatıyor.