Rojdiyebiri Daha önce yanlış hatırlamıyorsam namaz postuna yorum yapmıştım. Ben de ilk kıldığım namazda çok istemiştim bebeğim olmasını rabbim kabul etti, sizin içinde kilacagimi söylemiştim. Tekrar çok şükür ki geri çevrilmemişiz🙏 Hayırlı olsun Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️❤️