derya518_ vajinal enfeksiyonda alttan muayene ediyorlar evet ama korkulacak birsey değil tedavi edilmesi iyi olur. Gebelikte idrar yolu enfeksiyonu risklidir vajinal enfeksiyon ve idrar yolu enfeksiyonu farklı şeyler. Vajinal olan varsa fitil veriliyor geçiyor genelde. İye varsa toz ilaç, geçmezse antibiyotik hap verilir. Veya kültür tahlili bakılır üreme olduysa hap verilir. Doktorunuza söyleyin muayene etsin alttan muayene korkulacak birşey değil aksatmayin.