Kadercan İlk gebeliğim 30 haftalık çok kötü ağrılarım var kasık ve bel ağrısı çok şiddetli bu neden oluyor acaba arkadaşlar bide bebek çok aşağıda öyle hissediyorum bu kötümü yardımcı olabilirmisiniz
Ayazipek Kadercan bebeğinizin hareketlerini hissediyormusunuz ? İdrara sık sık çıkma ihtiyacı duyuyormusunuz ? Sancı dediğiniz şey uzunmu yoksa kısa kısa gelip gidiyor mu ? oturarak ya da yatarak dinlendiğiniz de ağrınız hafifliyor ya da geçiyor mu ?
Asena_ Kadercan Aynı şekilde bende de o ağrılar var bende 29+5 im doktora sordum bebeğin başı aşağıda ağrı hissetmen sık sık idrara çıkman normal dedi 🤷🏻♀️
Symgmnr Bilgim yok yukarı çıksın diye yazıyorum. İnşallah kötü bir durum yoktur rabbim bebeğini sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin 🙏
Kadercan Ayazipek Evet çok hareketli idrarara sık sık çıkıyorum ağrı bazen uzun sürüyor oturduğumda ve uzandığımda ağrım hafifliyor biraz evet ev işleri falan yapıyorum
Ayazipek Kadercan kendini yorma bu haftalarda normal sayılıyor yorgunlukla artan ağrılar bebeğinin hareketlerini düzenli hissettiğin sürece sıkıntı yok geçmiş olsun tekrar