31+ 2 deyim. Bütün gün yatmak istiyorum. Yemek hazırlamaya kahvaltı hazırlamaya zor kalkiyorum. Zaten bu kasvetli soğuk havaları sevmiyorum. Birde üstune hamilelik eklenince asla birşey yapasim gelmiyor. Bütün gün yatıyorum diyebilirim. Kalkmak istiyorum ama vücudum el vermiyor. 2 doğum yaptım gebeliklerim de sürekli aktiftim. 2 çocuğumda erkek, bu kız. Cevremdekiler kız ağırlık verir vücuda diyorlar. Bu yüzden mi böyleyim yoksa benim mi tembelliğim bilmiyorum Sürekli uykum geliyor. Kendime gelmem lazım çünkü evimin işini bile yapmak istemiyorum yatakları kapatıp üstten supuruyorum sadece. Üstüme enerji atın ne yapmam gerek. Nasıl kendime gelirim ben 🥺🤦🏻♀️🤦🏻♀️🙍🏻♀️