Merhaba ben ilki ikiz 3 bebeğimi kalp durması sebebiyle 6-8 haftalarda kaybettim. Şimdi yine hamileyim ancak dün kalp atışı görülmedi aşılamaya göre 7 haftalık olması gerekirken sat a göre 9 hafta ve kalp duyulmaması anormal ancak doktorum bir hafta daha bekleyelim dedi çünkü hiç ara kontrole gelmedim kalp atışı başlamış mıydı vs bilmiyoruz.Ama biliyorum yine durmuş. İçim çok acıyor. Gen testi yapmıştık temiz çıktı kan sulandırıcı iğne kullanıyordum hafif düzeyde pıhtı çıktı diye agresif tsh dalgalanmam vardı ama haftalık test yaptım ve doz ayarlaması buna göre yapıldı. Acaba bağışıklığım mı saldırıyor diye prednisolon kullandım. Elimizden geleni yaptık eşimin sperm testi detaylı yapıldı temiz çıktı. Sebep ne bulunamıyor. Wes yapmadık acaba benzer durumu yaşayanlar var mı pgt ile sağlıklı hamilelik yaşayan varsa yazarsanız memnun olurum bir umuda ihtiyacım var. Doktorum daha önce aşılama ile hamile kalabiliyorsun tüp bebek gereksiz dedi şimdi ise KIR testi vs gerekiyor diyor. Ne yapacağımı bilmez durumdayım