babyou kizlarimm ben aniden gelen doğum sancılarıyla 33+4 de doğurmuştum 3 saat solunum desteği aldı sadece kilosu iyiyse için rahat olsun canım bebekler geleceği zamanı bilirler 🌸
aslhnkrts9 kizlarimm 34 de doğurdum bebeğim 32 haftayla uyumluydu küveze girmedi ilk yağıma geldi daha sonra sarılıktan küveze alınmıştı
Papatya05_ kizlarimm valla hiç bilmiyorum 32 de yatış yapılıyor ciğer geliştirici o bu 2 hafta içinde doğuruyordu hiç sormadım erken doğum sebebin ne diye
babyou kizlarimm aşağıda bir arkadaş daha yazmış 40 da doğup günlerce küvezde duran bebek de var 32-33 de doğup eve giden bebişlerde var yani bu tamamen kader bebbeğin gelişimiyle alakalı bir durum canım amacımız sana moral vermek elbette ama ne olacağını kimse bilemez
ozlemyilmaz60 Canım bazı bebekler 38 39 haftalık doğduklarında bile küvezde girebilirler 33 haftalık girseler bile emin ol fazla kalmazlar 33 haftalık da çok riskli bir hafta değil o yüzden kendini rahatlatmaya çalış