38+2 deyim normal doğum bekliyorum, her sancıda acaba başlıyor mu süreç diye takip etmek yorucu olmaya başladı, bir yandan bebek bir hafta önce 3100 gramdı belki bu hafta sezeryan düşünmeye başlıcaz kilo artışı böyle giderse, bir yandan da tarihi saati belli olsa gidip bebeğime kavuşsam istiyorum, dertleşmek istedim çünkü bu duyguyu sadece bekleyenler anlar, inşallah sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 🙏🏻