QueenBahar_ 106/1 riskli çıktım ben yani yüksek risk sonra dayanamadım nıpt yaptırdım ordan tertemiz geldi sonuçlarım. Tabii ki tarama testi olduğu için yanılma payı var ve hiç de az değil. Yine de görmezden gelmesin imkanı varsa yaptırsın bir fetal DNA içi rahatlasın.