Bugün sağlık ocağında takibim vardı saat 2 gibi gittim tansiyonumu iki kere ölçtük birinde 14 birinde 15 çıktı bebeğin kalp atımıda biraz yavaştı ebe akşama kadar hareketlerini kontrol et olmazsa akşam acile git nst çektir dedi sabah kahvaltı yaptıktan sonra çok harketliydi ama yaklaşık 3-4 saattir hiç hareketi yok minik minik dürtüklediğim zaman tepki verirdi şimdi onuda yapmıyor bilgisi olan arkadaşlarım yanıtlarsa yada daha önce başına gelen olduysa çok memnun olurum
( Ultrasonda 35. Haftamdayım geç döllenme olmuştu ama son adet tarihime göre 37. Hafta )