ozlemyilmaz60 Hanımlar 21 haftalık gebeyim yürüyüş yaparken karnıma birden böyle taş gibi oldu kasıklarım falan anlık bir ağrı girdi sonra o ağrı geçti ama karnımın sertliği yaklaşık 1 dakika sert kaldı sizce bu neden olur normal mi
aysegulk07 ozlemyilmaz60 ya bugün aynı postu bende açtım bende de gece gerilme oluyor karnımda kasılma gibi değil de çok korkuyorum doktora gitmek istiyorum ama daha gideli 2 hafta olmadı herşeyde takıntı yapmaktan yoruldum 20+1 deyim bende
aysegulk07 Es07 bende de olmaya başladı gece 1 kez oluyor karnım geriliyormuş gibi anlık hemen geçiyor korktum biraz açıkçası normal mi sizce
Es07 aysegulk07 Hemen geçen ağrılar sıkıntısız Ama devam eden ağrı sıkıntı diye düşünüyorum Doktor kontrolünüzde bahsedin bu durumdan