AuraMomB Hanımlar merhaba, Göğüs pompası alıcam ama kafam çok karışıyor. Trendyoldan bakıyorum en çok değerlendirilen ve beğenilen kiwi ama ben hiç kiwi kullanan görmedim. Çok aşırı marka var, siz hangi markanın ürününden memnun kaldınız?
Daisyy000 AuraMomB Kiwi hakkında göğüs ucunu cok acıttığına dair yorumlar duyunca vazgectim… Göğüs ucu açısından 4 ay çektiğim için en hassas noktam… Bende mochi ve mamajoo arasında kaldım
1oglanannesi AuraMomB ben eczaneden almıştım ihtiyac duyunca elle sıkılmalı olandan doru yerlestırınce acıtmıyo hıc yanlış yerlesdırınce acıtıyo
AuraMomB Daisyy000 kullanan anneler yazsalar aslında çok güzel olur. Çünkü fiyatları da az bir şey değil
AuraMomB Daisyy000 haklısınız bi de büyük göğüs ucuna göre olduğu yazıyordu, şimdi trendyolda baya indirime girmiş aldım beğenmezsem diğerlerine geçerim. 800 tl düşmüş bir şey kaybetmem sanırım 😂 diğer markalarla aynıydı yorumu bi de amannn🥲❣️