susamtanesiannesi Doktor %90 erkek dedi bu şekilde olup sonradan değişen oldu mu 16+6 haftalığım kızımın kıyafetlerini ona göre dağıtıcam☺️
Rbkan susamtanesiannesi bende 16+4 doktor %100 erkek dedi. Ama emin olamıyorum değişir diye. Ultrason fotoğrafı varsa paylaşabilir misiniz
sakaryamm54 susamtanesiannesi 13 haftalık olduk bizde doktor bugün erkek dedi ama ben yine de erkek demedim kimseye tam emin olmadan 13 hafta küçük çünkü sizinki belli olmuş tamamen 😊
ozlemyilmaz60 Benim de iki kızım var şimdi üçüncüye hamileyim 12 haftalıkken erkekten de 16’da da erkek dendi ve değişmedi değişeceğini zannetmiyorum
susamtanesiannesi ozlemyilmaz60 inşallah böyle şeyler çok okudum çevremde de yaşadım merak ediyorum burada da yaşaya var mı diye ☺️
susamtanesiannesi sakaryamm54 Bana da 14 hafta da erkeğe benziyor demişti ben de kimseye söylememiştim ama şimdi söyledim artık değişirse büyük bi sürpriz olur 😂
sakaryamm54 susamtanesiannesi Ay evet doğuma kadar erkek diye bildikleri bebekleri kız olanlar var haberlere çıkmıştı 😊