gebebirhem Bursa’da yaşayan gittiği doktor ve hastaneden memnun kalan doğum yapmayı düşündüğünüz hastane ve doktor tavsiyesi verebilir misiniz? Bu konuda çok kararsızım 😐
Edum gebebirhem Medicalpark Tuğçe Hüseyinoglu gidiyorum çokta memnunum kendisinden .. 34+5 e kadar beraber geldik .. Tahlilleri düzenli yapıyor detaylı anlatıyor herşeyi
mervisogretmenim Aritmi Osmangazi Deniz Şimşek hocam🙏Alanında uzman ve tüm sorularına rahatlıkla cevap alabileceğin birisi.
htce1616 mervisogretmenim bende şu an Deniz beye gidiyorum çok memnunum kendisinden de ama hastaneden dolayı tereddütlerim var siz doğum yaptınız mı bu hastanede nasıl acaba