Guzozkan 16+3’teyiz ve bugün cinsiyetimizi öğrendik. Prensesimiz geliyoorr! 💜 Şimdi de isme karar verme süreci başlıyor. 🤩
Nusema25 Guzozkan allah hayirli evlat etsin saglikla kucaginiza almayi nasio etsin darisi başima insallah bnde prensesimimiz.geliyor diye.post acarim 20 haftalik olcam sali gitcem iste gostermemisti.tam senin gittiin haftada
Deniziimmm Hayırlı olsun bende bu pazartesi öğrenicem inşallah öncelik sağlıklı olması işte ama insan oğlu biz meraklıyız en azından ben 😊