deryagunduzzz ilk hamile kaldığımda diyetisyene başladım ama iki hafta anca devam ettim çünkü bulqntılarım vardı onun yazdığı saatlerde bazen yiyesim olmuyordu. Sonra ise iştahım çok olmadı yiyemedim. Şimdilerde de şunu yapıyorum doyduğumda masadan kalkıyorum ekstra yemeye çalışmıyorum. Ama asla çok kısmadım da. Sadece doyunca abartmadım. Şu an mesela sabah 10 11 arası kahvaltı yapıyorum eşim o saatte oluyor genelde. Kahvaltıda genelde yumurta oluyor zeytin peynir vs. Ekmekte yiyorum doyunca bırakıyorum birkaç saat geçtikten sonra acıkınca ya meyve yiyorum ya da çay yapıp yanında bir şeyler yiyoruz. İşte kuruyemiş olabilir bazen tatlı kaçamaklar. Sonra akşam yemeğini de 5 6 gibi yiyorum genelde. Hazır paketli gıda yemiyorum ev yemekleri. Kilo için değil tamamen bebiş için. Mesela ne margarin ne ketçap mayonez evime almadım hiç. Arada illa ki dışarıda yiyorum canım bir şeyi çok isterse vs. Akşam yemekten sonra da yine birkaç saat sonrası ya meyve ya da iştw kuruyemiş falan yiyip günü kapatıyorum. İlla ki bazen fazlası oluyor ama geneli böyle