rabisimm Sonek benimde tek duam haftasını tamamlaması. Haftasını tamamlayıp sağlıkla doğsun kilosunu bi şekilde hallederiz diye düşünüyorum
rabisimm Anneadayiozlem aşırı yüksek değil normal değerin çok az üzerinde ama enfeksiyonumda var değerin yüksek çıkmasının onunla da bi bağlantısı olabilir. Pazartesi kontrolüm var o zaman bakalım ne çıkacak.
Anneadayiozlem rabisimm evet olabilir siz elinizden geldiğince beslenmenize dikkat edin gerekirse proteinsiz birşey yememeye çalışın gün gün çok önemli bu tür şeyler
rabisimm Anneadayiozlem genellikle bebeğe kilo aldıracak şeyler yemeye çalışıyorum aslında protein içerikli mi değil mi hiç dikkat etmedim.
Anneadayiozlem rabisimm o şekilde de olur zaten bilirsiniz neyin kilo aldıracağını ben ekstra tavuk et onlara yönelmiştim sadece farklı olarak
rabisimm Anneadayiozlem tavuk ve et asla canımın istemediği şeyler. İsimlerini duyunca bile ni tıkanıklık hissediyorum 😏