sdka1010 Bebek kan tahliline göre 6+3 doktor bebek küçük kalp atışı duyulmuyor dedi normal mi acaba bilen var mı başına gelen var mı sonra kalp atışı duyan var mı acaba 2 hafta sonra bidaha gel dedi
Arel_ sdka1010 ilk gebeliğimde 8 haftalıkken duydum 6 haftalık duyamamıstım bende seninde öle olablir belki
gozdenur06 sdka1010 ben 5+4 de gittim kese var bebek yok dedi 6+4 de gittim bebek buğu gibi yeni oluşmaya başlamıştı 7+4 de hem kalp atışı duydum hem bebişi gördüm endişelenme canım
sdka1010 Arel_ teşekkürler inşallah öyledir 2 kayıptan sonra çok korkuyorum normaldir ama işte annelik
sdka1010 gozdenur06 doktorda küçük dedi yani normaldir eminimki ama 2 kayıptan sonra çok endişeliyim sadece