Kelebekkkk34 Kızlaaarr sabah uyanınca awox test yaptım fotoğrafını aşağıya yüklicem. Silik çıktı yarın tekrar test yapıp ona göre kan vermeye gitcektim ama dayanamadım varsa da yoksa da öğreneyim dedim bugün verdim. Yine arada kaldım. 4,95 çıktı
Bykessra Kelebekkkk34 Geç döllenme olabilir canım nerdeyse 5 çıkmış değerim 5 ve üstü gebelik var demek
Kelebekkkk34 ilkiminannesi Akar06elif06 12 gün önce yaptım negatifti canım olduysa çok yeni daha ama bilemedim ya
Kelebekkkk34 Bykessra ilaydarabiaoz Happymami ozlemyilmaz60 Yarın ya da (dayanabilirsem) cuma günü tekrar kan vericem kızlar lütfen dua edin bu ay adet olunca aşılama yaptırcaktım 1 buçuk yıldır deniyoruz ilk defa pozitifi gördüm 🥲
ozlemyilmaz60 İki ihtimal var canım ya çok yeni bir gebeliktirir bunu anlamak için iki günde bir kan tahlili verebilirsin veya evde günlük idrar testi yapıp takip edebilirsin koyulaşıyor mu diye belki kimyasal gebelik de olabilir o yüzden kan verip takip etmen daha iyi
Melike3506 Kelebekkkk34 cuma günü verirsen daha doğru olur canım 48 saatte bir olan artışına bakılıyor beta da, inşallah hayorlı haberler alırsın 🌸
Bykessra Kelebekkkk34 sabredebilirsen cuma ver daha iyi olur. Çok merak ederse yarın evde tekrar test yapabilirsin ama kanı iki günde bi vermek daha doğru. inşallah hayırlısıyla hamilesindir canım 🌸
Kelebekkkk34 bsbsbsbs hayır takip etmedim canım aylardır deniyoruz olmuyo bu ay saldım kendimi düşünmedim. sadece 2 hafta önce doktora gittim aşılamayı konuşmak için kontrol etti 1 tane yumurta büyük demişti adet olunca gidip aşılamaya başlıcaktım. Adet gelmedi 42. Gün bugün test yapıyım yarın söktürücü içiyim dedim silik çizgi görünce şok oldum ama emin değilim tabi
glsm6464 Kelebekkkk34 ben geçen hafta adetime 6 gün kala awox test yapmıştım çok silikti gittim kan verdi 3.98 çıktı beta 2 gün de bir yaptım testlerimi gün geçtikçe koyulaştı hatta bugün gecikmemin 2 . Günündeyim cuma kan vericem bence var ama çok yeni🙏
Kelebekkkk34 glsm6464 ayy cumaya kadar nasıl sabrettin 🥹 birlikte güzel haberler alalım sağlıkla artsınn. Amiinnn 🌸
bsbsbsbs Kelebekkkk34 peki adetin kaç gün geçti ilk yaptıpın testte silik çizgi mi gördün önceden yapıp negatif gördügün olmusmuydu
Kelebekkkk34 bsbsbsbs ben pcosum ama normalde 25 günde bir adet olurum. Yumurta büyütmek için haplar ve iğneler kullandım hormonlarım altüst oldu son aylarda çok gecikme yaşadım söktürücüyle adet oldum bu ay da öyledir diye adeti bekledim 12 gün önce test negatifti şimdi silik çıktı. Adetim 16 gün falan gecikti yani hormonlardan kaynaklı
glsm6464 Kelebekkkk34 amin inşallah canm artık varsa kesin olsun istedim hayırlısı inşallah sağlıkla artsın ✨