powerpuffgirlss Kizlar midem asiri yaniyo ve cok erken basladi 20 ye yeni girdim cayir cayir hic bisey fayda etmedi uyutmuyoda saglik ocagi bu ilaci yazdi kullanan varmi ve bu ilac disinda onerisi olan varsa lutfen yardimci olurmusunuzzz
olivia77 powerpuffgirlss haftamız aynıymış ben de 20+4 teyim ama bir haftadır dehşet bir mide yanması yaşıyorum bazen uykumdan uyandırıyo. Yarın detaylı ultrasona giricem bu bahsettiğin ilacı yeni doğum yapmış bi arkadaşım da önermişti sadece bu iyi geldi demişti. Ben de doktora sorucaktım hatta yazar mısınız diye
powerpuffgirlss olivia77 bugun deniycem ya insallah ise yarar daha once yanmiyodu 20 ye girince asiri asiri yanmaya basladi
powerpuffgirlss olivia77 ise yaradi insallah hep boyle olur ya cok mutlu oldum bide soguk yogurt yedim oda biraz kesti
olivia77 powerpuffgirlss ay çok sevindim bugün doktor da bana sordu mide yanman var mı diye evet dedim gaviskon yazıyorum direkt dedi henüz alamadım ama ben de işe yarayacağını düşünüyorum senin adına mutlu oldum ama ☺️
powerpuffgirlss olivia77 cok tesekkur ederimm evet kesiyor ya umarim hep boyle devam etmeyiz inanilmaz kotu her ay yeni bisey cikiyo