feyzaaltunakyuz  Sizce hangi gün yumurtlama var 16.gunum de gördüm ben bu işten bir şey anlamadım .
feyzaaltunakyuz busu1 iki gün üst üste pik görmek normal mi dün gördüysem bugün dususe geçmesi lazım değil mi yoksa yumurtlama süresi uzun sürüyor mu bu kadar bu günü de değerlendirelim ki mi iliskide
mrsrahimi feyzaaltunakyuz değerlendir ama gününüz geçmiş adetiniz ne zaman bitti belki adet sonrası diye yüksek çıkmış olabilir yani adetten kaç gün sonra pozitif oldu
feyzaaltunakyuz mrsrahimi son adet tarihim 25 Kasım 30kasim da adet bitti yumurtlama günüm takvimde 9 Aralık ve ben 9 Aralık ve 10 Aralık yani bugün de pik gördüm