Scb teşşekür ederim canım. ağrılarım çok oldugunda onu vermişti doktorum bidaha kullanma onu dedi de. Benim kanamam olmadı kahverengi leke geldi sadece daha sonra gelmedi oda çok az geldi. Ama aşırı kasılmış karnım dokunulmuyor. Bebeğe bişe olurmu aceba 😢