Merhabalar ben 25. Haftamdayım şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum fakat yaptırmam gerekiyormu onu da bilmiyorum devletteki doktorlar hiçbir haltı söylenmediği için, belirtileti neler oluyor yaptırmak gerekli mi ne diyorsunuz tecrübeli olan varsa yazsın lütfen