Ftmn123- Kızlar öğlende geldi yarım saatte bir şu anda pede gelmiyor vajinamı sildikçe pembe kanama görüyorum bu nedir sizce?
annebaliii Ftmn123- yerleşme kanaması bı yada ıkı kez gelır bu dusuk tehlıkesı olabılır kac haftalık bence bı dr gtmenız gerek
annebaliii gunesshr yerleşme kanaması bı yada ıkı kez gelır bu dusuk tehlıkesı olabılır kac haftalık bence bı dr gtmenız gerek
Ftmn123- gunesshr Adet oldunmu ya ped taktım peşin ortasına geliyor ve peçeteye sildikçe geliyor kırmızı kanama olmuş ya? annebaliii
gunesshr Ftmn123- ped takmadım daha sildikçe geliyor . Pembe bir kanama . İlk defa böyle oluyor anlam veremedim
mom28_ Ftmn123- kaset testlerinizde silik varmıstı aslında kafa karıstırıcı bir durum kimyasal gebelik falan olabilir mi
Ftmn123- mom28_ bilmiyorum ki ya adete 2 gün kala silik pozitif ondan sonraki günlerde hep negatif çıktı ya anlamadım?
mom28_ Ftmn123- yaa hayırlısı olsun destek tedavilere başlayın her ay bu stresi yaşamaktan en azından bir umut olur
mom28_ Ftmn123- ilk 5 dakika çıkan sonuc onemli yalancı pozitif olabilir markalardan her ay kendinize bunu yapmayın iyi bir doktora gidin gidiyorsanızda ileri adımlara geçin derim zaman kaybetmeden
mom28_ Ftmn123- devlette mi özelde mi aşılama oluyorsunuz devlette iki olumsuz aşılama varsa rapor hakkınız var indirimli tüp bebek yaptırabilirsiniz
Ftmn123- mom28_ Eşimde sorun var ileri hareketli hızı %43 aşılama yıkama sonucu böyle maalesef bilmiyorum ki iyimiki?