momyflow ben Lansinoh kullandım çok çok memnunum, birde sit sağma makinası benimki manueldi ilk 3-4 ay geceleri çok rahat ettim sornasında da kullandim ama. Gunduzleri emziriyodum geceleri bebeğim kalkmadan süt sagiyordum iki üç saatte bir içim rahat yatıyordum o da daha güzel uyuyodu, gunduzde bu yere gitmeden satıyorum he yerde malesef emzirme odaları olmuyor, birde ilk sütünüz çok değerli bebek hepsini icemiyor atın buzluğa